Навчання веденню контекстної реклами
Даємо вхідний квиток в світ інтернет-маркетингу.
Вчимо як не зливати бюджети.
Ділимося практичним досвідом.
Готов вчитися
Previous Next

Курси контекстної реклами (PPC) в Харкові

Запрошуємо на навчання Google Ads (Adwords) в Харкові, яке проходить у форматі:

  • группових зайнятть;
  • індивідуального навчання;
  • онлайн навчання.

Курс розрахований на новачків і початківців PPC-фахівців, що працюють з медійною і контекстною рекламної системою Гугл АдВордса, Яндекс Директ, Bing Ads. Складається із 3 тематичних блоків, кожен з яких розділений на підтеми. Після вивчення курсу Ви зможете самостійно створити рекламну кампанію, зробити налаштування з урахуванням специфіки діяльності. Відстежувати і аналізувати результати, оптимізувати витрати кампанії. Тобто, навчитися отримувати більшу кількість відвідувачів (клієнтів) за менші гроші.

Хто веде навчальний курс контекстної реклами Google

Онлайн курс для новачків по Скайпу, і офлайнові групові заняття ведуть викладачі-практики з профільною освітою і безперервним стажем понад 5 років. Вони працюють в компанії Sem-Ukraine не один рік, отже, керівництво може особисто поручитись за знання кожного. Гарантувати, як компетентність викладачів, так і якість проведеного навчання.

Для учнів працює загальний чат, де вони можуть цілодобово спілкуватися між собою, а в робочий час з викладачем. Спільна робота і обговорення опрацьованих тем допоможе не тільки краще засвоїти матеріал, а й негайно застосувати отримані знання на практиці.

Чому ви навчитеся під час PPC-курсу

  • Вступна частина. Основи контекстної і медійної реклами, види і формати. Створення рекламного кабінету в Яндекс Директ, Google AdWords, Bing Ads. Правила системи, складання ефективних оголошень, аналітика та оптимізація реклами і т.п.
  • Практичне заняття. Підбір та угрупування ключових слів. Налаштування кампанії, вибір методу націлювання, формату оголошень, настройка КМС. Ремакетінг і Ретаргетінг.
  • Організація робочого процесу. Розрахунок бюджету і прогнозування результату. Управління рекламною кампанією. Робота з програмами AdWords Editor і Директ Коммандер, використання скриптів Adwords і багато іншого.

Простими словами, ви дізнаєтеся все про контекстну рекламу. Чи зможете самостійно створювати ефективні оголошення, аналізувати і прогнозувати віддачу і бюджет, оперативно коригувати кампанії. Отримувати за менші гроші більшу кількість відвідувачів із зацікавленої аудиторії.

Кому ми рекомендуємо пройти навчання Google Ads

Онлайн-курс про те, як правильно налаштувати контекстну рекламу пошукових систем більш за все буде актуальним:

  • Власникам сайтів (інтернет-магазинів, ігрових порталів, ЗМІ та інших ресурсів);
  • керівникам проектів маркетингових агентств;
  • фахівцям з SEO та SMM;
  • тим, хто хоче знайти роботу менеджера по контекстній рекламі в Харкові і за його межами (фріланс і в складі груп);
  • тим, хто хоче в майбутньому заснувати своє власне агентство.

Не всі веб-майстри розуміють, що для реклами в пошукових системах - Яндекс Дірект і Google Ads необхідно пройти навчальні курси. Більшість з них вважає, що запустити контекстну рекламу може кожен, досить просто розібратися в інтерфейсі. У наслідок, витрачають величезні бюджети з практично нульовим результатом. Або мають невелику віддачу не здогадуючись про те, скільки клієнтів могли отримати і скільки могли б заробити при правильному налаштуванні кампанії. Проте, мати таких конкурентів приємно, особливо коли сам володієш достатніми знаннями для аналізу і оптимізації вкладених коштів.

Ким ви станете по завершенню курсу контекстної реклами

Під час навчання ви будете працювати з досвідченим PPC фахівцем, яким також станете по закінченні курсу. Трохи практики на власних проектах або на проектах замовників і можна позиціонувати себе як професіонала по контекстній рекламі.

Навіщо це потрібно?

  • По-перше, ви зможете заощадити на просуванні своїх проектів, відмовившись від послуг сторонніх фахівців.
  • По-друге, ви зможете з розумінням справи контролювати роботу своїх співробітників, не допустити втрати бюджету. Тож, ніхто не буде заробляти легкі гроші, запускаючи неефективні кампанії.
  • По-третє, ви самі зможете просувати чужі проекти, заробляючи на цьому. Середній місячний дохід сумлінного PPC фахівця 800 - 1 200 доларів.

Чому вам потрібен цей курс контекстної реклами

Вивчаючи безкоштовні матеріали та довідкову інформацію самих пошукових систем, ви не дізнаєтеся як економити гроші. А також витратите більше часу на самостійне навчання.

Інші курси

Тут є ризик придбати курс у нечесних людей, які просто копіюють інформацію один в одного і в інтернеті. На жаль, відрізнити фахівця від шарлатана досить складно.

Переваги нашого курсу по контекстній рекламі Google Ads

Унікальні матеріали. Наша навчальна програма, звичайно ж, містить вступну частину і основи по структурі рекламної кампанії Гугл Єдвордс і інших систем. Також викладачі охоче розповідають про свої практичні напрацювання, яких в мережі вже не зустрінеш. Завдяки тому, що всі вони практикуючі фахівці з досвідом просування як невеликих, так і великих проектів, у кожного є свої секрети, фішки та хитрощі.

Зручний формат викладання матеріалу. Виходячи з можливостей ви можете пройти навчання як в складі групи, так і дистанційно. При цьому незалежно від вибору вам гарантований індивідуальний підхід. Всі моменти будуть ретельно роз'яснені, ви не починаете нову тему, поки не засвоїте матеріали з попередньої. Наші викладачі не з тих, хто просто зачитає матеріал, а потім розвернеться і піде займатися своїми справами. Ми особисто зацікавлені в ваших знаннях, через те що розраховуємо на довгострокову співпрацю з кожним з вас.

Безмежні можливості. Поставтеся до придбання курсу як до довгострокового високоприбуткового вкладення. Адже саме таким він і є. Зрозумівши принцип роботи системи пошукової реклами та потреб аудиторії ваші можливості заробітку будуть безмежними. Це просування і контекстна реклама будь-яких інтернет-ресурсів, як власних, так і проектів замовників, а також заробіток в CPA-мережах на чужих товари і послуги.

Запишіться на курси по створенню рекламної кампанії Google Ads прямо зараз!

.
Навчальні програми з контекстної реклами

Тривалість курсу до 1 місяця (по 1 заняттю на тиждень). Тривалість 1 заняття становить 3-4 години (інтенсив). Під час навчання надаються презентації, роздавальний матеріал і все необхідне для повноцінного засвоєння інформації.

Наразі курси проводяться тільки індивидуально та тільки онлайн.

Базовий рівень
4000
грн
3 інтенсива
Детальніше
Високий рівень
5500
грн
4 інтенсива
Детальніше
Найвищій рівень
8000
грн
5 інтенсивів
Детальніше
Вартість індивідуального навчання - 10 000 грн. за 4 інтенсиви, тривалістю 4 години.

Наразі, у зв'язку з ВС, вартість знижена на 40% та становить 6000 грн. із можливістю позанятійної сплати.


Потрібна допомога у виборі?
Що обрати?

18
Випускників
16
Сертифікатів
249
Філіжанок кави
30
Доп. консультацій
Наші нагороди
Наш викладачі постійно підвищують свою кваліфікацію, беручи участь в конференціях і підтверджуючи свої вміння сертифікаціями.
Наші викладачі
Відгуки наших студентів

Залишилися питання?
Обговорити

Программа базового курса по контекстной рекламе 1 ЗАНЯТИЕ – ОЗНАКОМИТЕЛЬНОЕ 1.1. Введение: Основы контекстной рекламы. Основные возможности и преимущества контекстной рекламы. Виды и форматы контекстной рекламы. 1.2. Создание рекламного кабинета (Google AdWords): Обзор веб-интерфейса. Настройка профиля оплаты. Правила системы, требование к рекламе, запрещенные тематики. Основные программы для работы с контекстом. 1.3. Форматы объявлений: Ограничение и требования модерации. Составление эффективных объявлений. Основы Exel и работа с большими объемами данных. 1.4. Подключение аналитики и оптимизация рекламы: Связывание с Google Analytics. Настройка целей и конверсий. Знакомство с utm и gclid метками. 2 ЗАНЯТИЕ – ВИДЫ РЕКЛАМЫ 2.1. Поисковая реклама: Работа с ключевыми слови. Подбор, группировка. Выбор стратегии назначения ставок. Типы соответствия ключевых фраз. Работа с минус-словами. Работа с расширениями. Динамическая вставка ключевых слов. 2.2. Контекстно-медийная реклама Настройка кампании КМС. Планирование рекламной кампании. Методы таргетинга КМС. Формат объявлений КМС. 2.3.Ремакетинг и Ретаргетинг Отличие ремаркетинга от ретаргетинга. Настройка ремаркетинга. Способы ручной настройки и имплементации. Создание кампании КМС с таргетингом на список ремаркетинга. 3 ЗАНЯТИЕ – ОРГАНИЗАЦИЯ РАБОЧЕГО ПРОЦЕССА 3.1. Составление медиа-плана: Принципы расчета бюджета Прогнозирование результата 3.2. Редакторы для управления рекламными кампаниями: Программы для AdWords Editor и Директ Коммандер Структура программы. Основные функции и настройки. Методы экспорта/импорта данных. 3.3. Методы автоматизации контекстной рекламы: Автоматизация по правилам. Использование общих библиотек. Использование скриптов Adwords.
Программа продвинутого курса по контекстной рекламе 1 ЗАНЯТИЕ – ОЗНАКОМИТЕЛЬНОЕ 1.1. Введение: Основы контекстной рекламы. Основные возможности и преимущества контекстной рекламы. Виды и форматы контекстной рекламы. 1.2. Создание рекламного кабинета (Google AdWords): Обзор веб-интерфейса. Настройка профиля оплаты. Правила системы, требование к рекламе, запрещенные тематики. Основные программы для работы с контекстом. 1.3. Форматы объявлений: Ограничение и требования модерации. Составление эффективных объявлений. Основы Exel и работа с большими объемами данных. 1.4. Подключение аналитики и оптимизация рекламы: Связывание с Google Analytics. Настройка целей и конверсий. Знакомство с utm и gclid метками. 2 ЗАНЯТИЕ – ВИДЫ РЕКЛАМЫ 2.1. Поисковая реклама: Работа с ключевыми слови. Подбор, группировка. Выбор стратегии назначения ставок. Типы соответствия ключевых фраз. Работа с минус-словами. Работа с расширениями. Динамическая вставка ключевых слов. 2.2. Контекстно-медийная реклама Настройка кампании КМС. Планирование рекламной кампании. Методы таргетинга КМС. Формат объявлений КМС. 2.3.Ремакетинг и Ретаргетинг Отличие ремаркетинга от ретаргетинга. Настройка ремаркетинга. Способы ручной настройки и имплементации. Создание кампании КМС с таргетингом на список ремаркетинга. 3 ЗАНЯТИЕ – ОРГАНИЗАЦИЯ РАБОЧЕГО ПРОЦЕССА 3.1. Составление медиа-плана: Принципы расчета бюджета Прогнозирование результата 3.2. Редакторы для управления рекламными кампаниями: Программы для AdWords Editor и Директ Коммандер Структура программы. Основные функции и настройки. Методы экспорта/импорта данных. 3.3. Методы автоматизации контекстной рекламы: Автоматизация по правилам. Использование общих библиотек. Использование скриптов Adwords. 4 ЗАНЯТИЕ – ОРГАНИЗАЦИЯ РАБОЧЕГО ПРОЦЕССА В ЗАРУБЕЖНЫХ РЕКЛАМНЫХ КАМПАНИЯХ - НА ЗАПАД (BING ADS) И В ЯНДЕКС (ЯНДЕКС ДИРЕКТ) 4.1. Создание рекламного кабинета Bing Ads и Яндекс Директ 4.2. Форматы объявлений 4.3. Подключение аналитики и оптимизация рекламы 4.4. Составление медиа-плана: 4.5. Редакторы для управления рекламными кампаниями и методы экспорта/импорта данных.
Программа полного курса по контекстной рекламе 1 ЗАНЯТИЕ – ОЗНАКОМИТЕЛЬНОЕ 1.1. Введение: Основы контекстной рекламы. Основные возможности и преимущества контекстной рекламы. Виды и форматы контекстной рекламы. 1.2. Создание рекламного кабинета (Google AdWords): Обзор веб-интерфейса. Настройка профиля оплаты. Правила системы, требование к рекламе, запрещенные тематики. Основные программы для работы с контекстом. 1.3. Форматы объявлений: Ограничение и требования модерации. Составление эффективных объявлений. Основы Exel и работа с большими объемами данных. 1.4. Подключение аналитики и оптимизация рекламы: Связывание с Google Analytics. Настройка целей и конверсий. Знакомство с utm и gclid метками. 2 ЗАНЯТИЕ – ВИДЫ РЕКЛАМЫ 2.1. Поисковая реклама: Работа с ключевыми слови. Подбор, группировка. Выбор стратегии назначения ставок. Типы соответствия ключевых фраз. Работа с минус-словами. Работа с расширениями. Динамическая вставка ключевых слов. 2.2. Контекстно-медийная реклама Настройка кампании КМС. Планирование рекламной кампании. Методы таргетинга КМС. Формат объявлений КМС. 2.3.Ремакетинг и Ретаргетинг Отличие ремаркетинга от ретаргетинга. Настройка ремаркетинга. Способы ручной настройки и имплементации. Создание кампании КМС с таргетингом на список ремаркетинга. 3 ЗАНЯТИЕ – ОРГАНИЗАЦИЯ РАБОЧЕГО ПРОЦЕССА 3.1. Составление медиа-плана: Принципы расчета бюджета Прогнозирование результата 3.2. Редакторы для управления рекламными кампаниями: Программы для AdWords Editor и Директ Коммандер Структура программы. Основные функции и настройки. Методы экспорта/импорта данных. 3.3. Методы автоматизации контекстной рекламы: Автоматизация по правилам. Использование общих библиотек. Использование скриптов Adwords. 4 ЗАНЯТИЕ – ОРГАНИЗАЦИЯ РАБОЧЕГО ПРОЦЕССА В ЗАРУБЕЖНЫХ РЕКЛАМНЫХ КАМПАНИЯХ - НА ЗАПАД (BING ADS) И В ЯНДЕКС (ЯНДЕКС ДИРЕКТ) 4.1. Создание рекламного кабинета Bing Ads и Яндекс Директ 4.2. Форматы объявлений 4.3. Подключение аналитики и оптимизация рекламы 4.4. Составление медиа-плана: 4.5. Редакторы для управления рекламными кампаниями и методы экспорта/импорта данных. 5 ЗАНЯТИЕ – ДОПОЛНИТЕЛЬНОЕ 5.1. ДОПОЛНИТЕЛЬНЫЕ ВИДЫ РЕКЛАМЫ В GOOGLE ADWORDS 5.1.1 Видео-реклама (Youtube) 5.1.2.E-mail реклама и другие. 5.1.3. Динамические реклоамные кампании (DSA) и динамический ремаркетинг. 5.1.4. Google Merchant Centre 5.2. ОБЗОР ТИЗЕРНОЙ РЕКЛАМЫ И ПАРТНЕРОВ РЕКЛАМЫ 5.1.1. Бегун 5.1.2. eLama 5.1.3. MyTarget 5.1.4. Доп. фишки