Навчання веденню контекстної реклами
Даємо вхідний квиток в світ інтернет-маркетингу.
Вчимо як не зливати бюджети.
Ділимося практичним досвідом.
Готов вчитися
Previous Next

Курси контекстної реклами (PPC) в Харкові

Запрошуємо на навчання Google Ads (Adwords) в Харкові, яке проходить у форматі:

  • группових зайнятть;
  • індивідуального навчання;
  • онлайн навчання.

Курс розрахований на новачків і початківців PPC-фахівців, що працюють з медійної і контекстної рекламної системою Гугл АдВордса, Яндекс Директ, Bing Ads. Складається з 3 тематичних блоків, кожен з яких розділений на підтеми. Після вивчення курсу ви зможете самостійно створити рекламну кампанію, зробити настройки з урахуванням специфіки діяльності просувається ресурсу. Відстежувати і аналізувати результати, оптимізувати витрати кампанії. Одним словом, навчитеся отримувати більшу кількість відвідувачів (клієнтів) за менші гроші.

Хто веде навчальний курс контекстної реклами Google

Як онлайн курс для новачка по Скайпу, так і офлайнові групові заняття ведуть викладачі - практики з профільною освітою і безперервним стажем роботи понад 5 років. Вони працюють в компанії Sem-Ukraine не один рік, а значить, керівництво може особисто поручиться за кожного. Гарантувати, як компетентність викладачів, так і якість проведеного навчання.

Для учнів працює загальний чат, де вони можуть цілодобово спілкуватися між собою, а в робочий час з викладачем. Спільна робота і обговорення пройдених тем допоможе не тільки краще засвоїти матеріал, але і негайно практикувати отримані знання.

Чому ви навчитеся під час PPC-курсу

  • Вступна частина. Основи контекстної і медійної реклами, види і формати. Створення рекламного кабінету в Яндекс Директ, Google AdWords, Bing Ads. Правила системи, складання ефективних оголошень, аналітика та оптимізація реклами і т.п.
  • Практичне заняття. Підбір і угрупування ключових слів. Налаштування кампанії, вибір методу націлювання, формату оголошень, настройка КМС. Ремакетінг і Ретаргетінг.
  • Організація робочого процесу. Розрахунок бюджету і прогнозування результату. Управління рекламною кампанією. Робота з програмами AdWords Editor і Директ Коммандер, використання скриптів Adwords і багато іншого.

Простими словами, ви дізнаєтеся все про контекстну рекламу. Чи зможете самостійно створювати ефективні оголошення, аналізувати і прогнозувати віддачу і бюджет, оперативно проводити коректування кампанії. Отримувати за менші гроші більше число відвідувачів з зацікавленої аудиторії.

Кому ми рекомендуємо пройти навчання Google Ads

Онлайн-курс про те,як правильно налаштувати контекстну рекламу пошукових систем необхідні:

  • Власникам сайтів (інтернет-магазинів, ігрових порталів, ЗМІ та інших ресурсів);
  • керівникам проектів маркетингових агентств;
  • фахівцям з SEO та SMM;
  • тим, хто хоче знайти роботу менеджера по контекстній рекламі в Харкові і за його межами (фріланс і в складі груп);
  • тим, хто хоче в майбутньому заснувати своє власне агентство.

Не всі веб-майстри розуміють, що для реклами на пошукових системах - Яндекс директ і google ads необхідно пройти навчальні курси. Більшість з них вважає, що дати контекстну рекламу може кожен, досить просто розібратися в інтерфейсі. У підсумку, витрачають величезні бюджети з практично нульовим вихлопом. Або мають невелику віддачу не здогадуючись про те, що могли б отримати і скільки могли б заробити при правильному налаштуванні кампанії. Втім, мати таких конкурентів приємно, особливо коли сам володієш достатніми знаннями для аналізу і оптимізації вкладених коштів.

Ким ви станете коли пройдете курс контекстної реклами

Під час навчання ви будете працювати з досвідченим PPC фахівцем, яким станете самі по закінченні курсу. Потім трохи практики на власних проектах або на проектах замовників і можна позиціонувати себе як професіонала по контекстній рекламі.

Навіщо це потрібно?

  • По-перше, ви зможете заощадити на просуванні своїх проектів, відмовившись від послуг сторонніх фахівців.
  • По-друге, ви зможете з розумінням справи контролювати роботу своїх співробітників, не допустити зливу бюджету. Ніхто вже не запрацює на вас легких грошей, запускаючи неефективні кампанії.
  • По-третє, ви самі зможете просувати чужі проекти, заробляючи на цьому. Середній місячний дохід сумлінного PPC фахівця 800 - 1 200 доларів.

Чому вам потрібен цею курс контекстної реклами

Вивчаючи безкоштовні матеріали та довідкову інформацію самих пошукових систем, ви не дізнаєтеся як економити гроші. А також витратите більше часу на самостійне навчання.

Інші курси

Тут є ризик придбати курс у нечесних людей, просто копіюють інформацію один в одного і в інтернеті. На жаль, відрізнити фахівця від шарлатана досить складно.

Переваги нашого курсу по контекстній рекламі Google Ads

Унікальні матеріали. Наша навчальна програма, звичайно ж, містить вступну частину і основи по структурі рекламної кампанії гугл едвордс і інших систем. Але, після викладачі діляться своїми практичними напрацюваннями, яких в мережі вже не зустрінеш. Завдяки тому, що всі вони практикуючі фахівці з досвідом просування як невеликих, так і великих проектів, у кожного є свої секрети, фішки та хитрості.

Зручний формат подачі. Виходячи з можливостей ви можете пройти навчання як в складі групи, так і дистанційно. При цьому незалежно від вибору вам гарантований індивідуальний підхід. Всі моменти будуть ретельно роз'яснені, ви не приступите до нової теми, поки не засвоїте матеріали з попередньої. Наші викладачі не з тих, хто просто зачитає матеріал, а потім розвернеться і піде займатися своїми справами. Ми особисто зацікавлені в ваших знаннях, тому що розраховуємо на довгострокову співпрацю з кожним з вас.

Безмежні можливості. Поставтеся до придбання курсу як до довгострокового високоприбуткового вкладення. Адже саме таким він і є. Зрозумівши принцип роботи системи пошукової реклами та потреб аудиторії ваші можливості заробітку стають воістину безмежні. Це просування і контекстна реклама будь-яких інтернет-ресурсів, як власних, так і проектів замовників, а також заробіток в CPA-мережах на чужих товари і послуги.

Запишіться на курси по створенню рекламної кампанії Google Ads прямо зараз!

.
Навчальні програми з контекстної реклами

Тривалість курсу до 1 місяця (по 1 заняттю на тиждень). Тривалість 1 заняття становить 3-4 години (інтенсив). Під час навчання надаються презентації, роздавальний матеріал і все необхідне для повноцінного засвоєння інформації.

Базовий рівень
4000
грн
3 інтенсива
Детальніше
Високий рівень
5500
грн
4 інтенсива
Детальніше
Найвищій рівень
8000
грн
5 інтенсивів
Детальніше

Потрібна допомога у виборі?
Що обрати?

18
Випускників
16
Сертифікатів
249
Філіжанок кави
30
Доп. консультацій
Наші нагороди
Наш викладачі постійно підвищують свою кваліфікацію, беручи участь в конференціях і підтверджуючи свої вміння сертифікаціями.
Наші викладачі
Відгуки наших студентів

Залишилися питання?
Обговорити

Программа базового курса по контекстной рекламе 1 ЗАНЯТИЕ – ОЗНАКОМИТЕЛЬНОЕ 1.1. Введение: Основы контекстной рекламы. Основные возможности и преимущества контекстной рекламы. Виды и форматы контекстной рекламы. 1.2. Создание рекламного кабинета (Google AdWords): Обзор веб-интерфейса. Настройка профиля оплаты. Правила системы, требование к рекламе, запрещенные тематики. Основные программы для работы с контекстом. 1.3. Форматы объявлений: Ограничение и требования модерации. Составление эффективных объявлений. Основы Exel и работа с большими объемами данных. 1.4. Подключение аналитики и оптимизация рекламы: Связывание с Google Analytics. Настройка целей и конверсий. Знакомство с utm и gclid метками. 2 ЗАНЯТИЕ – ВИДЫ РЕКЛАМЫ 2.1. Поисковая реклама: Работа с ключевыми слови. Подбор, группировка. Выбор стратегии назначения ставок. Типы соответствия ключевых фраз. Работа с минус-словами. Работа с расширениями. Динамическая вставка ключевых слов. 2.2. Контекстно-медийная реклама Настройка кампании КМС. Планирование рекламной кампании. Методы таргетинга КМС. Формат объявлений КМС. 2.3.Ремакетинг и Ретаргетинг Отличие ремаркетинга от ретаргетинга. Настройка ремаркетинга. Способы ручной настройки и имплементации. Создание кампании КМС с таргетингом на список ремаркетинга. 3 ЗАНЯТИЕ – ОРГАНИЗАЦИЯ РАБОЧЕГО ПРОЦЕССА 3.1. Составление медиа-плана: Принципы расчета бюджета Прогнозирование результата 3.2. Редакторы для управления рекламными кампаниями: Программы для AdWords Editor и Директ Коммандер Структура программы. Основные функции и настройки. Методы экспорта/импорта данных. 3.3. Методы автоматизации контекстной рекламы: Автоматизация по правилам. Использование общих библиотек. Использование скриптов Adwords.
Программа продвинутого курса по контекстной рекламе 1 ЗАНЯТИЕ – ОЗНАКОМИТЕЛЬНОЕ 1.1. Введение: Основы контекстной рекламы. Основные возможности и преимущества контекстной рекламы. Виды и форматы контекстной рекламы. 1.2. Создание рекламного кабинета (Google AdWords): Обзор веб-интерфейса. Настройка профиля оплаты. Правила системы, требование к рекламе, запрещенные тематики. Основные программы для работы с контекстом. 1.3. Форматы объявлений: Ограничение и требования модерации. Составление эффективных объявлений. Основы Exel и работа с большими объемами данных. 1.4. Подключение аналитики и оптимизация рекламы: Связывание с Google Analytics. Настройка целей и конверсий. Знакомство с utm и gclid метками. 2 ЗАНЯТИЕ – ВИДЫ РЕКЛАМЫ 2.1. Поисковая реклама: Работа с ключевыми слови. Подбор, группировка. Выбор стратегии назначения ставок. Типы соответствия ключевых фраз. Работа с минус-словами. Работа с расширениями. Динамическая вставка ключевых слов. 2.2. Контекстно-медийная реклама Настройка кампании КМС. Планирование рекламной кампании. Методы таргетинга КМС. Формат объявлений КМС. 2.3.Ремакетинг и Ретаргетинг Отличие ремаркетинга от ретаргетинга. Настройка ремаркетинга. Способы ручной настройки и имплементации. Создание кампании КМС с таргетингом на список ремаркетинга. 3 ЗАНЯТИЕ – ОРГАНИЗАЦИЯ РАБОЧЕГО ПРОЦЕССА 3.1. Составление медиа-плана: Принципы расчета бюджета Прогнозирование результата 3.2. Редакторы для управления рекламными кампаниями: Программы для AdWords Editor и Директ Коммандер Структура программы. Основные функции и настройки. Методы экспорта/импорта данных. 3.3. Методы автоматизации контекстной рекламы: Автоматизация по правилам. Использование общих библиотек. Использование скриптов Adwords. 4 ЗАНЯТИЕ – ОРГАНИЗАЦИЯ РАБОЧЕГО ПРОЦЕССА В ЗАРУБЕЖНЫХ РЕКЛАМНЫХ КАМПАНИЯХ - НА ЗАПАД (BING ADS) И В ЯНДЕКС (ЯНДЕКС ДИРЕКТ) 4.1. Создание рекламного кабинета Bing Ads и Яндекс Директ 4.2. Форматы объявлений 4.3. Подключение аналитики и оптимизация рекламы 4.4. Составление медиа-плана: 4.5. Редакторы для управления рекламными кампаниями и методы экспорта/импорта данных.
Программа полного курса по контекстной рекламе 1 ЗАНЯТИЕ – ОЗНАКОМИТЕЛЬНОЕ 1.1. Введение: Основы контекстной рекламы. Основные возможности и преимущества контекстной рекламы. Виды и форматы контекстной рекламы. 1.2. Создание рекламного кабинета (Google AdWords): Обзор веб-интерфейса. Настройка профиля оплаты. Правила системы, требование к рекламе, запрещенные тематики. Основные программы для работы с контекстом. 1.3. Форматы объявлений: Ограничение и требования модерации. Составление эффективных объявлений. Основы Exel и работа с большими объемами данных. 1.4. Подключение аналитики и оптимизация рекламы: Связывание с Google Analytics. Настройка целей и конверсий. Знакомство с utm и gclid метками. 2 ЗАНЯТИЕ – ВИДЫ РЕКЛАМЫ 2.1. Поисковая реклама: Работа с ключевыми слови. Подбор, группировка. Выбор стратегии назначения ставок. Типы соответствия ключевых фраз. Работа с минус-словами. Работа с расширениями. Динамическая вставка ключевых слов. 2.2. Контекстно-медийная реклама Настройка кампании КМС. Планирование рекламной кампании. Методы таргетинга КМС. Формат объявлений КМС. 2.3.Ремакетинг и Ретаргетинг Отличие ремаркетинга от ретаргетинга. Настройка ремаркетинга. Способы ручной настройки и имплементации. Создание кампании КМС с таргетингом на список ремаркетинга. 3 ЗАНЯТИЕ – ОРГАНИЗАЦИЯ РАБОЧЕГО ПРОЦЕССА 3.1. Составление медиа-плана: Принципы расчета бюджета Прогнозирование результата 3.2. Редакторы для управления рекламными кампаниями: Программы для AdWords Editor и Директ Коммандер Структура программы. Основные функции и настройки. Методы экспорта/импорта данных. 3.3. Методы автоматизации контекстной рекламы: Автоматизация по правилам. Использование общих библиотек. Использование скриптов Adwords. 4 ЗАНЯТИЕ – ОРГАНИЗАЦИЯ РАБОЧЕГО ПРОЦЕССА В ЗАРУБЕЖНЫХ РЕКЛАМНЫХ КАМПАНИЯХ - НА ЗАПАД (BING ADS) И В ЯНДЕКС (ЯНДЕКС ДИРЕКТ) 4.1. Создание рекламного кабинета Bing Ads и Яндекс Директ 4.2. Форматы объявлений 4.3. Подключение аналитики и оптимизация рекламы 4.4. Составление медиа-плана: 4.5. Редакторы для управления рекламными кампаниями и методы экспорта/импорта данных. 5 ЗАНЯТИЕ – ДОПОЛНИТЕЛЬНОЕ 5.1. ДОПОЛНИТЕЛЬНЫЕ ВИДЫ РЕКЛАМЫ В GOOGLE ADWORDS 5.1.1 Видео-реклама (Youtube) 5.1.2.E-mail реклама и другие. 5.1.3. Динамические реклоамные кампании (DSA) и динамический ремаркетинг. 5.1.4. Google Merchant Centre 5.2. ОБЗОР ТИЗЕРНОЙ РЕКЛАМЫ И ПАРТНЕРОВ РЕКЛАМЫ 5.1.1. Бегун 5.1.2. eLama 5.1.3. MyTarget 5.1.4. Доп. фишки