Навчання інтернет-маркетингу
Структуруємо знання з маркетингу.
Вчимо як вибудовувати стратегію.
Вчимо застосовувати знання на практиці.
Готовий вчитися
Previous Next

Курси інтернет-маркетингу в Харкові

Мрієте про успішну кар'єру в області маркетингу та інтернет-реклами? Світлий, просторий офіс, висока зарплата, можливість працювати за кордоном або в великій європейській компанії у себе в Україні. Вибирайте професію маркетолога! Не пропустіть можливість пройти навчання інтернет маркетингу і стати затребуваним фахівцем в сфері інтернет-продвіженія.Программа курсу націлена на те, щоб зробити з Вас експерта інтернет маркетингу, в послугах якого будуть зацікавлені великі роботодавці. В рамках курсу ви дізнаєтеся:

  • Як правильно ставити завдання при розробці та просуванні сайту;
  • Вичавлювати максимум з проведених кампаній контекстної реклами;
  • Складати семантичне ядро сайту;
  • Відстежувати конверсії і аналізувати якість отриманого трафіку;
  • Проводити a / b-тестування оголошень;
  • Управляти лійкою продажів;
  • Створювати посадочні сторінки і багато іншого.

Уроки інтернет маркетингу в Харкові не просто дадуть вам голу теорію, яку ніяк чи не застосувати в реальній ситуації, а й розберуть практичні кейси, що моделюють ті чи інші процеси в роботі відділу маркетингу. Виконуючи цікаві і захоплюючі завдання, ви будете поступово набиратися досвіду, який в подальшому стане вашою конкурентною перевагою при спілкуванні з відділом персоналу.

Якщо ви хочете бути успішним у своїй справі, то потрібно завжди бути на крок попереду конкурентів, використовуючи найсучасніші способи просування і реклами. На наших курсах інтернет маркетингу ми детально розбираємо ті методи, які є актуальними на поточний момент або навіть стануть затребуваними в найближчому майбутньому. Ми навчимо вас, як правильно працювати з соціальними мережами, мобільними додатками, адже будь-яка більш-менш велика компанія зараз активно працює зі своєю аудиторією у всіх популярних соціальних медіа. На наших заняттях ви дізнаєтеся як набрати потрібну вам кількість передплатників без накруток, дізнаєтеся що таке масслайкінг і масфоловінг, навчитеся як утримати залучену аудиторію. Адже соцмережі - це не тільки іміджева складова, але також і реальний потік клієнтів на ваш сайт або магазин.

Курси інтернет-маркетингу в Харкові спрямовані на те, щоб допомогти вам стати справжнім експертом в цій галузі. Ви не тільки зможете знайти високооплачувану роботу, а й активно брати підробітки - грамотні фахівці з інтернет-просування сьогодні дуже затребувані на ринку.

Чому все більше компаній віддають перевагу веденню комунікації з клієнтами саме за допомогою інтернету. Для цього є очевидні причини, адже інтернет дозволяє:

  • відслідковувати ефективність взаємодії користувача з рекламним оголошенням;
  • прогнозувати результати від вкладень;
  • зорієнтувати оголошення на потрібну вам аудиторію.

Все це вплинуло на розподіл коштів на рекламу в користь інтернету. Працюючи інтернет маркетологом ви можете запропонувати найбільш низьку вартість рекламного контакту з цільовим споживачем і налаштувати механізми взаємодії для миттєвого збору контактів користувача для збільшення продажів. У нашій програмі Вас чекає:

У нашій програмі Вас чекає:

  • SEO-просування навчить, як побудувати і підтримувати ефективну SEO стратегію, правильно створювати стратегію SEO і підбирати спеціальні інструменти.
  • У блоці контекстної реклами ви отримаєте знання про пошук і відбір ключових слів в кампаніях Adwords; зможете аналізувати поточну ситуацію і правильно вибирати цільову аудиторію, навчитеся складати привабливі рекламні оголошення.
  • Email маркетинг (Як правильно скласти продає лист і які трігерри включити в його тіло, а також, як налаштувати розсилку)
  • Робота з системами web-аналітики Google Analytics і Яндекс Метрика (Ви навчитеся відокремлювати зерна від плевел, а якісний трафік від різних спамерських пошукових роботів).
  • Копірайтинг (Які тексти найкраще згодовувати пошуковикам, а які підійдуть звичайним людям, як не перестаратися з оптимізацією і не переспаміть статтю ключами).
  • Юзабіліті (Не перевантажений чи ваш сайт інформацією, легко чи відвідувачам знайти потрібний товар).

Наші викладачі - це фахівці з багаторічним досвідом, які до сих пір є затребуваними практиками. Подача матеріалу забезпечує живий діалог між студентом і викладачем - ви завжди зможете задати ваші запитання, якщо щось упустили під час занять. В ході курсу ви крок за кроком будете розбирати стратегію інтернет-просування в різних каналах, дізнаєтеся, як проводити сегментацію аудиторії, націлювати в соціальних мережах і багато іншого. Наша мета - дати вам актуальні, мають практичну цінність знання. Записуйтеся на курси по інтернет-маркетингу і відкрийте абсолютно нові горизонти розвитку бізнесу і власної кар'єри в сучасному високотехнологічному світі.

.
Навчальні програми з інтернет-маркетингу
Наш курс якісно відрізняється від інших, які присутні в даній ніші, не тільки в Харкові а й в Україні. Ми вважаємо що за 2 місяці неможливо підготувати якісного всебічно обізнаного та універсального інтернет-маркетолога. Саме тому наш курс розрахований на 4 місяці. За останні 30 занять, половина з яких відпрацювання отриманих знань на практиці, розбір практичних ситуацій, складання актуальних добірок сервісів і міксу онлайн і офлайн інструментів, під час навчання надаються презентації, роздавальний матеріал і все необхідне для повноцінного засвоєння інформації.
Базовий рівень
6000
грн
2 месяца
Детальніше
Вищій рівень
9000
грн
2,5 месяца
Детальніше
Найвишій рівень
12000
грн
3 месяца
Детальніше
Вартість індивідуального навчання - 18000 грн. Тривалість курсу 30 зайнять.

Потрібна допомога у виборі?
Обрати

70
годин
27
зайнятть
1
людина (інд. навчання)
10
годин дод. консультацій
Наші нагороди
Наш викладачі постійно підвищують свою кваліфікацію, беручи участь в конференціях і підтверджуючи свої вміння сертифікаціями.
Наші викладачі
Відгуки наших студентів

Залишились питання?
Обговорити

Программа базового курса по контекстной рекламе 1 ЗАНЯТИЕ – ОЗНАКОМИТЕЛЬНОЕ 1.1. Введение: Основы контекстной рекламы. Основные возможности и преимущества контекстной рекламы. Виды и форматы контекстной рекламы. 1.2. Создание рекламного кабинета (Google AdWords): Обзор веб-интерфейса. Настройка профиля оплаты. Правила системы, требование к рекламе, запрещенные тематики. Основные программы для работы с контекстом. 1.3. Форматы объявлений: Ограничение и требования модерации. Составление эффективных объявлений. Основы Exel и работа с большими объемами данных. 1.4. Подключение аналитики и оптимизация рекламы: Связывание с Google Analytics. Настройка целей и конверсий. Знакомство с utm и gclid метками. 2 ЗАНЯТИЕ – ВИДЫ РЕКЛАМЫ 2.1. Поисковая реклама: Работа с ключевыми слови. Подбор, группировка. Выбор стратегии назначения ставок. Типы соответствия ключевых фраз. Работа с минус-словами. Работа с расширениями. Динамическая вставка ключевых слов. 2.2. Контекстно-медийная реклама Настройка кампании КМС. Планирование рекламной кампании. Методы таргетинга КМС. Формат объявлений КМС. 2.3.Ремакетинг и Ретаргетинг Отличие ремаркетинга от ретаргетинга. Настройка ремаркетинга. Способы ручной настройки и имплементации. Создание кампании КМС с таргетингом на список ремаркетинга. 3 ЗАНЯТИЕ – ОРГАНИЗАЦИЯ РАБОЧЕГО ПРОЦЕССА 3.1. Составление медиа-плана: Принципы расчета бюджета Прогнозирование результата 3.2. Редакторы для управления рекламными кампаниями: Программы для AdWords Editor и Директ Коммандер Структура программы. Основные функции и настройки. Методы экспорта/импорта данных. 3.3. Методы автоматизации контекстной рекламы: Автоматизация по правилам. Использование общих библиотек. Использование скриптов Adwords.
Программа продвинутого курса по контекстной рекламе 1 ЗАНЯТИЕ – ОЗНАКОМИТЕЛЬНОЕ 1.1. Введение: Основы контекстной рекламы. Основные возможности и преимущества контекстной рекламы. Виды и форматы контекстной рекламы. 1.2. Создание рекламного кабинета (Google AdWords): Обзор веб-интерфейса. Настройка профиля оплаты. Правила системы, требование к рекламе, запрещенные тематики. Основные программы для работы с контекстом. 1.3. Форматы объявлений: Ограничение и требования модерации. Составление эффективных объявлений. Основы Exel и работа с большими объемами данных. 1.4. Подключение аналитики и оптимизация рекламы: Связывание с Google Analytics. Настройка целей и конверсий. Знакомство с utm и gclid метками. 2 ЗАНЯТИЕ – ВИДЫ РЕКЛАМЫ 2.1. Поисковая реклама: Работа с ключевыми слови. Подбор, группировка. Выбор стратегии назначения ставок. Типы соответствия ключевых фраз. Работа с минус-словами. Работа с расширениями. Динамическая вставка ключевых слов. 2.2. Контекстно-медийная реклама Настройка кампании КМС. Планирование рекламной кампании. Методы таргетинга КМС. Формат объявлений КМС. 2.3.Ремакетинг и Ретаргетинг Отличие ремаркетинга от ретаргетинга. Настройка ремаркетинга. Способы ручной настройки и имплементации. Создание кампании КМС с таргетингом на список ремаркетинга. 3 ЗАНЯТИЕ – ОРГАНИЗАЦИЯ РАБОЧЕГО ПРОЦЕССА 3.1. Составление медиа-плана: Принципы расчета бюджета Прогнозирование результата 3.2. Редакторы для управления рекламными кампаниями: Программы для AdWords Editor и Директ Коммандер Структура программы. Основные функции и настройки. Методы экспорта/импорта данных. 3.3. Методы автоматизации контекстной рекламы: Автоматизация по правилам. Использование общих библиотек. Использование скриптов Adwords. 4 ЗАНЯТИЕ – ОРГАНИЗАЦИЯ РАБОЧЕГО ПРОЦЕССА В ЗАРУБЕЖНЫХ РЕКЛАМНЫХ КАМПАНИЯХ - НА ЗАПАД (BING ADS) И В ЯНДЕКС (ЯНДЕКС ДИРЕКТ) 4.1. Создание рекламного кабинета Bing Ads и Яндекс Директ 4.2. Форматы объявлений 4.3. Подключение аналитики и оптимизация рекламы 4.4. Составление медиа-плана: 4.5. Редакторы для управления рекламными кампаниями и методы экспорта/импорта данных.
Программа полного курса по контекстной рекламе 1 ЗАНЯТИЕ – ОЗНАКОМИТЕЛЬНОЕ 1.1. Введение: Основы контекстной рекламы. Основные возможности и преимущества контекстной рекламы. Виды и форматы контекстной рекламы. 1.2. Создание рекламного кабинета (Google AdWords): Обзор веб-интерфейса. Настройка профиля оплаты. Правила системы, требование к рекламе, запрещенные тематики. Основные программы для работы с контекстом. 1.3. Форматы объявлений: Ограничение и требования модерации. Составление эффективных объявлений. Основы Exel и работа с большими объемами данных. 1.4. Подключение аналитики и оптимизация рекламы: Связывание с Google Analytics. Настройка целей и конверсий. Знакомство с utm и gclid метками. 2 ЗАНЯТИЕ – ВИДЫ РЕКЛАМЫ 2.1. Поисковая реклама: Работа с ключевыми слови. Подбор, группировка. Выбор стратегии назначения ставок. Типы соответствия ключевых фраз. Работа с минус-словами. Работа с расширениями. Динамическая вставка ключевых слов. 2.2. Контекстно-медийная реклама Настройка кампании КМС. Планирование рекламной кампании. Методы таргетинга КМС. Формат объявлений КМС. 2.3.Ремакетинг и Ретаргетинг Отличие ремаркетинга от ретаргетинга. Настройка ремаркетинга. Способы ручной настройки и имплементации. Создание кампании КМС с таргетингом на список ремаркетинга. 3 ЗАНЯТИЕ – ОРГАНИЗАЦИЯ РАБОЧЕГО ПРОЦЕССА 3.1. Составление медиа-плана: Принципы расчета бюджета Прогнозирование результата 3.2. Редакторы для управления рекламными кампаниями: Программы для AdWords Editor и Директ Коммандер Структура программы. Основные функции и настройки. Методы экспорта/импорта данных. 3.3. Методы автоматизации контекстной рекламы: Автоматизация по правилам. Использование общих библиотек. Использование скриптов Adwords. 4 ЗАНЯТИЕ – ОРГАНИЗАЦИЯ РАБОЧЕГО ПРОЦЕССА В ЗАРУБЕЖНЫХ РЕКЛАМНЫХ КАМПАНИЯХ - НА ЗАПАД (BING ADS) И В ЯНДЕКС (ЯНДЕКС ДИРЕКТ) 4.1. Создание рекламного кабинета Bing Ads и Яндекс Директ 4.2. Форматы объявлений 4.3. Подключение аналитики и оптимизация рекламы 4.4. Составление медиа-плана: 4.5. Редакторы для управления рекламными кампаниями и методы экспорта/импорта данных. 5 ЗАНЯТИЕ – ДОПОЛНИТЕЛЬНОЕ 5.1. ДОПОЛНИТЕЛЬНЫЕ ВИДЫ РЕКЛАМЫ В GOOGLE ADWORDS 5.1.1 Видео-реклама (Youtube) 5.1.2.E-mail реклама и другие. 5.1.3. Динамические реклоамные кампании (DSA) и динамический ремаркетинг. 5.1.4. Google Merchant Centre 5.2. ОБЗОР ТИЗЕРНОЙ РЕКЛАМЫ И ПАРТНЕРОВ РЕКЛАМЫ 5.1.1. Бегун 5.1.2. eLama 5.1.3. MyTarget 5.1.4. Доп. фишки