Навчання інтернет-маркетингу
Структуруємо знання з маркетингу.
Вчимо як вибудовувати стратегію.
Вчимо застосовувати знання на практиці.
Готовий вчитися
Previous Next

Курси інтернет-маркетингу в Харкові

Мрієте про успішну кар'єру в області маркетингу та інтернет-реклами? Світлий, великий офіс, висока заробітна плата, можливість працювати за кордоном або в великій європейській компанії у себе в Україні. Вибирайте професію маркетолога! Не пропустіть можливість пройти навчання інтернет маркетингу і стати затребуваним фахівцем в сфері інтернет-продвіженія. Программа курсу націлена на те, щоб зробити з Вас експерта інтернет маркетингу, в послугах якого будуть зацікавлені великі роботодавці. В рамках курсу ви дізнаєтеся:

  • Як правильно ставити завдання при розробці та просуванні сайту;
  • Отримувати максимум з проведених кампаній контекстної реклами;
  • Складати семантичне ядро сайту;
  • Відстежувати конверсії і аналізувати якість отриманого трафіку;
  • Проводити a/b-тестування оголошень;
  • Управляти лійкою продажів;
  • Створювати посадочні сторінки і багато іншого.

Уроки інтернет маркетингу в Харкові дають Вам не лише теорію, якої недостатньо застосувати в реальній ситуації, а й розберуть практичні кейси, що моделюють ті чи інші процеси в роботі відділу маркетингу. Виконуючи цікаві і захоплюючі завдання, ви будете поступово отримувати досвід, який надалі стане вашою конкурентною перевагою при спілкуванні з відділом персоналу.

Якщо ви хочете бути успішним у своїй справі, то потрібно завжди бути на крок попереду конкурентів, використовуючи найсучасніші способи просування і реклами. На наших курсах інтернет маркетингу ми детально розбираємо ті методи, які є актуальними на поточний момент або ж лише набирають популярність. Ми навчимо вас, як правильно працювати з соціальними мережами, мобільними додатками, адже будь-яка більш-менш велика компанія зараз активно працює зі своєю аудиторією у всіх популярних соціальних медіа. На наших заняттях ви дізнаєтеся як набрати потрібну вам кількість підписників без накруток, дізнаєтеся що таке масслайкінг і масфоловінг, навчитися як утримати залучену аудиторію. Адже соцмережі - це не тільки іміджева складова, але також і реальний потік клієнтів на ваш сайт або магазин.

Курси інтернет-маркетингу в Харкові спрямовані на те, щоб допомогти вам стати справжнім експертом в цій галузі. Ви не тільки зможете знайти високооплачувану роботу, а й активно брати додаткові проекти - грамотні фахівці з інтернет-просування сьогодні дуже затребувані на ринку.

Чому все більше компаній віддають перевагу веденню комунікації з клієнтами саме за допомогою інтернету. Для цього є очевидні причини, адже інтернет дозволяє:

  • відслідковувати ефективність взаємодії користувача з рекламним оголошенням;
  • прогнозувати результати від вкладень;
  • зорієнтувати оголошення на потрібну вам аудиторію.

Все це вплинуло на розподіл коштів на рекламу в користь інтернету. Працюючи інтернет маркетологом ви можете запропонувати найнижчу вартість рекламного контакту з цільовим споживачем і налаштувати механізми взаємодії для миттєвого збору контактів користувача для збільшення продажів. У нашій програмі Вас чекає:

У нашій програмі Вас чекає:

  • SEO-просування навчить, як побудувати і підтримувати ефективну SEO стратегію, правильно створювати стратегію SEO і підбирати спеціальні інструменти.
  • У блоці контекстної реклами ви отримаєте знання про пошук і відбір ключових слів в компаніях Adwords; зможете аналізувати поточну ситуацію і правильно вибирати цільову аудиторію, навчитеся складати привабливі рекламні оголошення.
  • Email маркетинг (Як правильно скласти продає лист і які трігерри включити в його тіло, а також, як налаштувати розсилку)
  • Робота з системами web-аналітики Google Analytics і Яндекс Метрика (Ви навчитеся відокремлювати зерна від плевел, а якісний трафік від різних спамерських пошукових роботів).
  • Копірайтинг (Які тексти найкраще згодовувати пошуковикам, а які підійдуть звичайним людям, як не перестаратися з оптимізацією і не переспаміть статтю ключами).
  • Юзабіліті (Не перевантажений чи ваш сайт інформацією, легко чи відвідувачам знайти потрібний товар).

Наші викладачі - це фахівці з багаторічним досвідом, які і наразі є запитуваними практиками. Подача матеріалу забезпечує живий діалог між студентом і викладачем - ви завжди зможете задати ваші запитання, якщо щось упустили під час занять. Протягом курсу ви, крок за кроком, будете розбирати стратегію інтернет-просування в різних каналах, дізнаєтеся, як проводити сегментацію аудиторії, націлювати в соціальних мережах і багато іншого. Наша мета - дати вам актуальні знання, що мають практичну цінність. Записуйтеся на курси по інтернет-маркетингу і відкрийте абсолютно нові горизонти розвитку бізнесу і власної кар'єри в сучасному високотехнологічному світі.

.
Навчальні програми з інтернет-маркетингу

Наш курс якісно відрізняється від інших, які присутні в даній ніші, не тільки в Харкові а й в Україні. Ми вважаємо що за 2 місяці неможливо підготувати якісного всебічно обізнаного та універсального інтернет-маркетолога. Саме тому наш курс розрахований на 4 місяці. 30 занять, на половині з яких відпрацювання отриманих знань на практиці, розбір практичних ситуацій, складання актуальних добірок сервісів і міксу онлайн і офлайн інструментів, під час навчання надаються презентації, роздавальний матеріал і все необхідне для повноцінного засвоєння інформації.

Наразі курси проводяться тільки індивидуально та тільки онлайн.

Базовий рівень
6000
грн
2 місяці
Детальніше
Вищій рівень
9000
грн
3 місяці
Детальніше
Найвишій рівень
12000
грн
4 місяці
Детальніше
Вартість індивідуального навчання - 18 000 грн. Тривалість курсу складає 30 занять.

Наразі, у зв'язку з ВС, вартість знижена на 33% и становить 12000 грн. із можливістю щомісячної сплати.


Потрібна допомога у виборі?
Обрати

60
годин
30
зайнятть
1
людина (інд. навчання)
10
годин дод. консультацій
Наші нагороди
Наш викладачі постійно підвищують свою кваліфікацію, беручи участь в конференціях і підтверджуючи свої вміння сертифікаціями.
Кто будет вести курс?

☑️ Досвід роботи 8+ років.

☑️ Викладацький стаж понад 16 років.

☑️ Досвід роботи (Freelance / Web студії та Digital компанії).

☑️ Створено понад 20 стратегій.

☑️ Проведено понад 70 бізнес консультацій..

☑️️ Підготовлен й проведено понад 10 стратегічних сесій.

☑️ Сам починав з 0.

☑️ Сам починав з 0.

☑️ Зв'язок після закінчення курсів.

☑️ Допомога з першим самостійним проєктом.

Відгуки наших студентів

Залишились питання?
Обговорити

Программа базового курса по контекстной рекламе 1 ЗАНЯТИЕ – ОЗНАКОМИТЕЛЬНОЕ 1.1. Введение: Основы контекстной рекламы. Основные возможности и преимущества контекстной рекламы. Виды и форматы контекстной рекламы. 1.2. Создание рекламного кабинета (Google AdWords): Обзор веб-интерфейса. Настройка профиля оплаты. Правила системы, требование к рекламе, запрещенные тематики. Основные программы для работы с контекстом. 1.3. Форматы объявлений: Ограничение и требования модерации. Составление эффективных объявлений. Основы Exel и работа с большими объемами данных. 1.4. Подключение аналитики и оптимизация рекламы: Связывание с Google Analytics. Настройка целей и конверсий. Знакомство с utm и gclid метками. 2 ЗАНЯТИЕ – ВИДЫ РЕКЛАМЫ 2.1. Поисковая реклама: Работа с ключевыми слови. Подбор, группировка. Выбор стратегии назначения ставок. Типы соответствия ключевых фраз. Работа с минус-словами. Работа с расширениями. Динамическая вставка ключевых слов. 2.2. Контекстно-медийная реклама Настройка кампании КМС. Планирование рекламной кампании. Методы таргетинга КМС. Формат объявлений КМС. 2.3.Ремакетинг и Ретаргетинг Отличие ремаркетинга от ретаргетинга. Настройка ремаркетинга. Способы ручной настройки и имплементации. Создание кампании КМС с таргетингом на список ремаркетинга. 3 ЗАНЯТИЕ – ОРГАНИЗАЦИЯ РАБОЧЕГО ПРОЦЕССА 3.1. Составление медиа-плана: Принципы расчета бюджета Прогнозирование результата 3.2. Редакторы для управления рекламными кампаниями: Программы для AdWords Editor и Директ Коммандер Структура программы. Основные функции и настройки. Методы экспорта/импорта данных. 3.3. Методы автоматизации контекстной рекламы: Автоматизация по правилам. Использование общих библиотек. Использование скриптов Adwords.
Программа продвинутого курса по контекстной рекламе 1 ЗАНЯТИЕ – ОЗНАКОМИТЕЛЬНОЕ 1.1. Введение: Основы контекстной рекламы. Основные возможности и преимущества контекстной рекламы. Виды и форматы контекстной рекламы. 1.2. Создание рекламного кабинета (Google AdWords): Обзор веб-интерфейса. Настройка профиля оплаты. Правила системы, требование к рекламе, запрещенные тематики. Основные программы для работы с контекстом. 1.3. Форматы объявлений: Ограничение и требования модерации. Составление эффективных объявлений. Основы Exel и работа с большими объемами данных. 1.4. Подключение аналитики и оптимизация рекламы: Связывание с Google Analytics. Настройка целей и конверсий. Знакомство с utm и gclid метками. 2 ЗАНЯТИЕ – ВИДЫ РЕКЛАМЫ 2.1. Поисковая реклама: Работа с ключевыми слови. Подбор, группировка. Выбор стратегии назначения ставок. Типы соответствия ключевых фраз. Работа с минус-словами. Работа с расширениями. Динамическая вставка ключевых слов. 2.2. Контекстно-медийная реклама Настройка кампании КМС. Планирование рекламной кампании. Методы таргетинга КМС. Формат объявлений КМС. 2.3.Ремакетинг и Ретаргетинг Отличие ремаркетинга от ретаргетинга. Настройка ремаркетинга. Способы ручной настройки и имплементации. Создание кампании КМС с таргетингом на список ремаркетинга. 3 ЗАНЯТИЕ – ОРГАНИЗАЦИЯ РАБОЧЕГО ПРОЦЕССА 3.1. Составление медиа-плана: Принципы расчета бюджета Прогнозирование результата 3.2. Редакторы для управления рекламными кампаниями: Программы для AdWords Editor и Директ Коммандер Структура программы. Основные функции и настройки. Методы экспорта/импорта данных. 3.3. Методы автоматизации контекстной рекламы: Автоматизация по правилам. Использование общих библиотек. Использование скриптов Adwords. 4 ЗАНЯТИЕ – ОРГАНИЗАЦИЯ РАБОЧЕГО ПРОЦЕССА В ЗАРУБЕЖНЫХ РЕКЛАМНЫХ КАМПАНИЯХ - НА ЗАПАД (BING ADS) И В ЯНДЕКС (ЯНДЕКС ДИРЕКТ) 4.1. Создание рекламного кабинета Bing Ads и Яндекс Директ 4.2. Форматы объявлений 4.3. Подключение аналитики и оптимизация рекламы 4.4. Составление медиа-плана: 4.5. Редакторы для управления рекламными кампаниями и методы экспорта/импорта данных.
Программа полного курса по контекстной рекламе 1 ЗАНЯТИЕ – ОЗНАКОМИТЕЛЬНОЕ 1.1. Введение: Основы контекстной рекламы. Основные возможности и преимущества контекстной рекламы. Виды и форматы контекстной рекламы. 1.2. Создание рекламного кабинета (Google AdWords): Обзор веб-интерфейса. Настройка профиля оплаты. Правила системы, требование к рекламе, запрещенные тематики. Основные программы для работы с контекстом. 1.3. Форматы объявлений: Ограничение и требования модерации. Составление эффективных объявлений. Основы Exel и работа с большими объемами данных. 1.4. Подключение аналитики и оптимизация рекламы: Связывание с Google Analytics. Настройка целей и конверсий. Знакомство с utm и gclid метками. 2 ЗАНЯТИЕ – ВИДЫ РЕКЛАМЫ 2.1. Поисковая реклама: Работа с ключевыми слови. Подбор, группировка. Выбор стратегии назначения ставок. Типы соответствия ключевых фраз. Работа с минус-словами. Работа с расширениями. Динамическая вставка ключевых слов. 2.2. Контекстно-медийная реклама Настройка кампании КМС. Планирование рекламной кампании. Методы таргетинга КМС. Формат объявлений КМС. 2.3.Ремакетинг и Ретаргетинг Отличие ремаркетинга от ретаргетинга. Настройка ремаркетинга. Способы ручной настройки и имплементации. Создание кампании КМС с таргетингом на список ремаркетинга. 3 ЗАНЯТИЕ – ОРГАНИЗАЦИЯ РАБОЧЕГО ПРОЦЕССА 3.1. Составление медиа-плана: Принципы расчета бюджета Прогнозирование результата 3.2. Редакторы для управления рекламными кампаниями: Программы для AdWords Editor и Директ Коммандер Структура программы. Основные функции и настройки. Методы экспорта/импорта данных. 3.3. Методы автоматизации контекстной рекламы: Автоматизация по правилам. Использование общих библиотек. Использование скриптов Adwords. 4 ЗАНЯТИЕ – ОРГАНИЗАЦИЯ РАБОЧЕГО ПРОЦЕССА В ЗАРУБЕЖНЫХ РЕКЛАМНЫХ КАМПАНИЯХ - НА ЗАПАД (BING ADS) И В ЯНДЕКС (ЯНДЕКС ДИРЕКТ) 4.1. Создание рекламного кабинета Bing Ads и Яндекс Директ 4.2. Форматы объявлений 4.3. Подключение аналитики и оптимизация рекламы 4.4. Составление медиа-плана: 4.5. Редакторы для управления рекламными кампаниями и методы экспорта/импорта данных. 5 ЗАНЯТИЕ – ДОПОЛНИТЕЛЬНОЕ 5.1. ДОПОЛНИТЕЛЬНЫЕ ВИДЫ РЕКЛАМЫ В GOOGLE ADWORDS 5.1.1 Видео-реклама (Youtube) 5.1.2.E-mail реклама и другие. 5.1.3. Динамические реклоамные кампании (DSA) и динамический ремаркетинг. 5.1.4. Google Merchant Centre 5.2. ОБЗОР ТИЗЕРНОЙ РЕКЛАМЫ И ПАРТНЕРОВ РЕКЛАМЫ 5.1.1. Бегун 5.1.2. eLama 5.1.3. MyTarget 5.1.4. Доп. фишки